адміністрація Володимирського ринку підписала договори про співпрацю з компанією «Метровижин»

Реклама — важлива складова ведення бізнесу

Реклама — важлива складова ведення бізнесу. Хоча щороку розробляється багато нових видів реклами, традиційна реклама не втрачає своїх позицій, оскільки, як і колись, більшість людей і далі переглядає оголошення в режимі онлайн. Саме тому перед новорічними святами адміністрація Володимирського ринку підписала договори про співпрацю з компанією «Метровижин» на створення та поширення реклами на чотирьох основних станціях метрополітену. Рекламний ролик запрошує покупців відвідати Володимирський ринок та придбати новорічний одяг, ялинки й делікатеси. 

Рекламу Володимирського ринку можна побачити з 7-ї до 10-ї та з 17-ї до 22-ї щодня на таких станціях метро: «Театральна», «Хрещатик», «Майдан Незалежності», «Площа Льва Толстого».

Крім того, підприємці Володимирського ринку розпочали 50-відсоткову акцію на одяг і взуття італійських виробників. Рекламні постери розробили підприємці Володимирського ринку та розмістили в приміщенні «Спорт Лайф». За активну участь адміністрація вдячна Левонові Гаспоряну та Ірині Чача.

Як уже зазначалося, щороку з’являються нові типи реклами. Трендом 2019-го вважається inbound (інбаунд). Експерти вважають, що люди вже давно почали розуміти, як працює реклама, та частково перестали її сприймати. Про це свідчить зарубіжне дослідження, проведене 2015 року компанією Nielsen. Інбаунд додає до класичної реклами риси соціальності. Суть такого способу просування — встановити контакт із людиною ще до того, як вона стала вашим клієнтом. Термін inbound-маркетинг з’явився 2005 року. Його ввів в обіг один із творців сайту HubSpot Браян Галліґен. Він вирішив, що настав час переосмислити поняття маркетингу. Галліґен протиставив новий спосіб ведення рекламних кампаній: потенційний клієнт ознайомлюється з діяльністю компанії, стежить за нею і починає їй довіряти ще до того, як виникає потреба в товарі або послузі.

Компоненти inbound-маркетингу:

• SEO-оптимізація сайту;

• SMM-кампанії;

• відео;

• соціальна діяльність компанії.

Володимирський ринок не відстає від трендів. Компоненти inbound-маркетингу впроваджуються у вигляді соціальної роботи та соціальних заходів. Наприклад, адміністрація Володимирського ринку розпочинає інформаційний проект спільно з Міністерством оборони та Всеукраїнською газетою «День». 20 екземплярів газети «День» будуть відправлені до військових частин та медичних закладів на території ООС.

Последние Статьи
Медовий спас
            Спасами у народі називають три свята, які пов’язані з Хрис ...»
14.08.2019    Просмотров: 20
Успенський піст
З 14 серпня починається Успенській піст. Цей піст є невеликим за розміром бо продовжується дві неділ ...»
12.08.2019    Просмотров: 15
Рослинне молоко на Володимирському ринку
  У останній час популярним та модним стало вживання рослинного молока, що виробляється з рі ...»
22.07.2019    Просмотров: 58