12 травня 2019 року на території Парку ім. Т. Шевченка стартував уже шостий сезон масштабного профорієнтаційного дитячого заходу в Україні «Місто професій».

Участь Володимирського ринку у дитячому заході "Місті професій"

 

 

12 травня 2019 року на території Парку ім. Т. Шевченка стартував уже шостий сезон масштабного профорієнтаційного дитячого заходу в Україні «Місто професій». За цей час понад 1 млн дітей віком від 2 до 18 років стали учасниками проекту. У 2019 році Володимирський ринок став першим ринком, який запропонував свою професію «Підприємець». 

На локації проводилися конкурси, що були покликані допомогти дитині зрозуміти, хто такі підприємці, що вони повинні вміти та знати. Перший конкурс на локації Володимирського ринку — бесіда-вікторина. Ведучий в ігровій формі разом із дітьми та дорослими розбирався з базовими поняттями підприємництва. Юні учасники повинні відповідати на низку поставлених запитань, які об’єднані темою «Підприємництво».

На другому ігровому столі учасник повинен зобразити свою бізнес-ідею за допомогою олівців та фломастерів. 

Це своєрідний бізнес — план у малюнку. Основна ідея — поєднати своє захоплення з підприємницькою діяльністю. Бізнес-план — малюнок — учасники локації презентували в Місті професій незнайомим дорослим. 

Підтримкою проекту стали зібрані підписи на зворотному боці малюнка. Після збору підписів учасники отримали футболку підприємця, на якій зображено логотип Володимирського ринку та надпис: «Я — підприємець. Чесний. Розумний. Успішний». Зазначені категорії є своєрідними посиланнями для підприємців столиці від суспільства. Сутність кожної категорії розкривається в першому конкурсі через різноманітні питання та відповіді на них. Під зазначеними категоріями організатори розуміли таке.

Чесний. Під цією категорією розуміється те, що підприємець повністю сплачує податки державі. Він не обманює своїх партнерів та споживачів. Саме такого підприємця поважає суспільство. І саме його бізнес працює на користь державі та сприяє її розвитку.

Розумний. Під цією категорією розуміється, що людина, яка відкриває свою справу, повинна розуміти ринок, потреби споживачів. Вона повинна вміти втілити свою бізнес-мрію в реальність. Зазначена якість допомагає людині придумати те, що ніхто не зробив, втілити в життя, щоб бізнес працював, довести іншим, що його послуга чи товар найкращий.

Успішний. Ця категорія приходить тоді, коли креативна ідея збігається з потребами суспільства та людина може налагодити контакт між бізнес-партнерами, державними службами й споживачем. Успіх — це не тільки грошова винагорода, це повага та визнання суспільством.

На третій локації юних підприємців чекали розвиваючі ігри. Чотири години пролетіли непомітно. Попереду нові заходи від Володимирського ринку!

Последние Статьи
Рослинне молоко на Володимирському ринку
  У останній час популярним та модним стало вживання рослинного молока, що виробляється з рі ...»
22.07.2019    Просмотров: 42
Чорниця -що потрібно знати покупцю
Почався липень місяць, і на прилавках магазинів та на базарах з’явилася чудо-ягода чорниця. Про її ц ...»
09.07.2019    Просмотров: 62
Молодильні ягоди липня – чорниця та лохина
Почався липень місяць. В цей місяць достигають літні ягоди: чорниця та лохина. Прихильники зд ...»
09.07.2019    Просмотров: 41