безбар’єрність — загальний підхід до формування та імплементації державної політики для забезпечення безперешкодного доступу всіх груп населення до різних сфер життєдіяльності

Безбар’єрність має стати новою суспільною нормою в Україні

Безбар’єрність має стати новою суспільною нормою в Україні. Так зазначено в Національній стратегії, яку було схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 року, наведено що безбар’єрність — загальний підхід до формування та імплементації державної політики для забезпечення безперешкодного доступу всіх груп населення до різних сфер життєдіяльності. 

 В лютому 2022 року розпочато другий етап – виготовлення інформаційних матеріалів щодо безбар’єрності, які мають статус «соціальної реклами».

Треба зазначити, що КП «Володимирський ринок» впроваджує концепцію безбар’єрного простору на території підприємства.

Цифрова безбар’єрність:

Усі суспільні групи мають доступ до швидкісного Інтернету, публічних послуг та публічної цифрової інформації.

Публічні місця можуть стати субститутами комп’ютерізації домогосподарств. Володимирський ринок є міським публічним простором, що відвідують в місяць до 30000 осіб. 50% торгуючих продуктами харчування в критій частині Володимирського ринку є мешканцями сільської місцевості, де згідно Аналізу Національної стратегії існують проблеми з якістю та можливостями підключення Інтернету. Адміністрація КП «Володимирський ринок» через ТОВ «Науково-виробнича фірма «Волз» цілодобово надає безкоштовний інтернет з наступними характеристиками:

  • швидкість доступу до світових ресурсів Інтернет – 50 Мбіт/с;
  • швидкість доступу до ресурсів UA-IX - 100 Мбіт/с.

Завдяки безкоштовному інтернету покупці та продавці Володимирського ринку можуть розраховуватися за допомогою свого мобільного пристрою через Google Pay, підключитися до інтернету та ознайомитися з новинами та отримати іншу інформацію через мережу Інтернет.

Економічна безбар’єрність

Всі громадяни незалежно від віку, статі, сімейного стану чи стану здоров’я мають умови та можливості для заняття підприємництвом чи самозайнятістю.

Низький рівень розвитку підприємницької культури та ведення господарської діяльності, фінансової грамотності та навичок управління сприяють бар’єри для активності на ринку, неефективному веденню підприємницької діяльності, відсутність впровадження інновацій та маркетингових заходів.

Адміністрація КП «Володимирський ринок» безкоштовно пропонує допомогу, щодо публікації про товари, послуги та акції для підприємців Володимирського ринку на особистому сайті kpvr.com.ua, соціальних мережах facebook, Instagram.

Крім того, адміністрація залучає до співробітництва в рамках просування товарів до Проектів, пов’язаних із гастрономічним туризмом та допомагає організувати промоції на території критої частини Володимирського ринку, створенні рекламних матеріалів, зокрема банерів, вивісок, наліпок, текстового контенту для зростання споживацької лояльності покупців.

 

Інформаційна безбар’єрність

Люди незалежно від їх функціональних порушень чи комунікативних можливостей мають доступ до інформації в різних форматах. Громадяни з порушенням зору, слуху, та з порушенням інтелектуального розвитку часто мають обмежений доступ до інформації.

 

Покупці з порушенням зору можуть отримати інформацію щодо товарів, послуг та функціонування КП «Володимирський ринок» через систему аудіо сповіщення, яка покриває всю територію підприємства.

Громадяни з порушенням інтелектуального розвитку та слуху можуть ознайомитися з певною інформацією щодо функціонування підприємства на дошках об’яв та вхідних дверях критої частини Володимирського ринку. До уваги підприємців та покупців регулярно оновлюється друкована кольорова з використанням малюнків та графічних зображень інформація щодо функціонування підприємства та карантинних вимог.

Всю необхідну інформацію щодо торгівлі, зміни законодавства, карантинних обмежень та заходів можливо знайти на офіційному сайті КП «Володимирський ринок» в розділі «Новини від ринку», Facebook групі «Володимирський ринок», англомовній сторінці Vladimirskiy market, Instagram «Vladimirskiy_market».

 

Адміністрація КП «Володимирський ринок» сприяє поширенню інформації щодо асортименту та якості продуктів харчування, співпрацює зі спеціалістами (медики, дієтологи, натуропати, фахівці Держпродспоживслужби) щодо виготовлення цікавого інформаційного контенту. Цей контент викладається на сторінках сайту підприємства kpvr.com.ua в рубриці «Товари та послуги» та інтернет-видання «Вечірній Київ» в рубриці «Розумний споживач». Підприємство отримуючи чисельні запити від ЗМІ про допомогу в створенні інформаційних сюжетів щодо якості продуктів харчування, активно співпрацює з підприємцями ринку та журналістами ЗМІ.

Освітня безбар’єрність

Створенні рівні можливості та вільний доступ до освіти, зокрема освіти протягом життя, а також здобуття іншої професії, підвищення кваліфікації та опанування додаткових компетенцій. Недостатній  рівень інтеграції освіти на підприємствах. Для досягнення стратегічної цілі «Можливість дорослих, молоді  та дітей використовувати всі види та форми освіти»

На підприємстві КП «Володимирський ринок» співробітники та службовці мають можливість відвідувати семінари, навчальні курси для підвищення кваліфікації, навчатися заочно для здобуття додаткових компетенцій, знайомитися з новими механізмами та платформами для  активного залучання підприємців та співробітників у життя міста Києва («Громадський бюджет»), проведення майстер-класів та культурологічних заходів на другому поверсі критої частини Володимирського ринку щодо активізації громадської позиції покупців та підприємців ринку(фотовиставки, майстер-класи, перформенси, вистави).

Последние Статьи